Regulamin

Regulamin świadczenia usług sklepu point24.com.pl

§ 1

Właścicielem sklepu point24.com.pl jest ICM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 246 p. 54 zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000399246. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie point24.com.pl.

§ 2

1.  Sklep point24.com.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Wszystkie produkty oferowane w sklepie point24.com.pl są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
2.  Za pośrednictwem point24.com.pl zarejestrowani użytkownicy mogą dokonywać zakupu oferowanych przez sklep produktów tytoniowych oraz około tytoniowych.
3.  Właścicielem wszystkich artykułów znajdujących się w sklepie jest firma ICM sp. z o.o. do chwili potwierdzonej zapłaty przez klienta.
4.  Warunkiem złożenia zamówienia w point24.com.pl przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
5.  Kontakt ze sklepem jest możliwy poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie, wysyłając e-mail na adres: office@icm-invest.pl oraz pod numerem telefonu: + 48 664 963 298.

§ 3

1.  Dokonywanie zakupów za pośrednictwem point24.com.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
2.  Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.

§ 4

1.  Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie sklepu, wypełnić formularz, po czym aktywować konto poprzez link rejestracyjny wysłany przez point24.com.pl na wskazany przez klienta adres e-mail. Rejestracja użytkownika jest równoznaczna potwierdzeniu ukończeniu 18 roku życia przez rejestrującego się Klienta.
2.  By kupić produkt należy na stronie produktu wybrać liczbę egzemplarzy, kliknąć „dodaj do koszyka”. Po upewnieniu się, że w koszyku znajdują się produkty, które klient zamierza zakupić należy w koszyku kliknąć „realizuj zamówienie” oraz wybrać sposób dostarczenia towarów (przesyłka kurierska bądź odbiór osobisty).
3.  Sklep point24.com.pl akceptuje dwie formy płatności: przedpłata (przelew kwoty zamówienia w przypadku przesyłki kurierskiej powiększonej o koszt dostawy) na konto sklepu lub płatność gotówką przy odbiorze osobistym w punkcie odbioru towarów. Nie realizujemy przesyłek za pobraniem.
4.  Wszystkie ceny podane na stronie internetowej point24.com.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
5.  By otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym sprzedawcę w trakcie realizowania zakupu wybierając lub wpisując adres do wystawienia faktury bądź mailowo niezwłocznie po dokonaniu zakupu, podając jednocześnie wszystkie dane niezbędne do prawidłowego jej wystawienia.
6.  Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który towar ma być wysłany oraz numeru telefonu i adres e-mail. W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym. Jeśli kontakt z Kupującym nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
7.  Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
8.  Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w wyznaczonym punkcie odbioru produktów point24.com.pl bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym otrzymaniu maila z potwierdzeniem, że zamówione produkty gotowe są do odbioru. Zamówione produkty są przygotowane do odbioru do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. Pełna lista punktów odbioru produktów dostępna jest w zakładce „Dane firmy” – „Adresy do odbioru osobistego produktów”.
9.  Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia. Towar wysyłany jest do klienta do 3 dni roboczych po otrzymaniu przez point24.com.pl wpłaty. Dostawa produktów do klienta na terenie Polski kosztuje 14 PLN brutto za paczkę do 31 kg oraz o wymiarach nie przekraczających 70 x 50 x 50 cm. W przypadku gdy zamówione towary nie będą spełniać tych wymogów skontaktujemy się z klientem w celu weryfikacji metody lub kosztu dostawy. Dla przesyłek niestandardowych koszt dostawy wyliczany jest indywidualnie. O wysłaniu przesyłki Klient zostanie powiadomiony mailowo dnia jej nadania.
10.  Zamówienia złożone a nieopłacone zostają po 7 dniach od daty złożenia zamówienia automatycznie usunięte z systemu bez powiadamiania Klienta.
11.  W okresach przedświątecznych realizacja zamówień może się przedłużyć się do 3 dni roboczych, za co przepraszamy Kupujących i jednocześnie prosimy o wyrozumiałość.
12.  W przypadku wyboru dostawy za pośrednictwem kuriera kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub taśmy zabezpieczającej należy spisać protokół reklamacyjny oraz jak najszybciej skontaktować się z pracownikiem sklepu. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
13.  Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę).

§ 5

1.  Klient może odstąpić od zawartej umowy zakupu towarów bez podania przyczyny. W takim wypadku klient powinien w terminie 14 dni od odebrania towaru złożyć sprzedawcy pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wówczas, gdy towar jest kompletny, nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony czy uszkodzony. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
2.  Wskazane w tym paragrafie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

§ 6

1.  W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony.
2.  Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady, może wystąpić z reklamacją jednocześnie odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową na nasz adres. W przypadku, gdy waga reklamowanego produktu nie przekracza 30 kg przesyłka wysłana za pobraniem Pocztą Polską zostanie przez nas przyjęta, jeżeli waga reklamowanego produktu przekracza 30 kg prosimy o kontakt w celu uzgodnienia metody dostarczenia reklamowanego produktu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem stwierdzonej wady towaru. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zwrócimy nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
3.  W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, point24.com.pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego.

§ 7

1.  Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.
2.  Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji sprzedaży, w związku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych, do ich poprawiania, usunięcia oraz do usunięcia konta użytkownika w serwisie. Dane są przekazywane dobrowolnie.

§ 8

Wszystkie zdjęcia umieszczone na stronie sklepu point24.com.pl są własnością firmy ICM oraz elementem reklamowym i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Przy dokonywaniu zakupów prosimy o kierowanie się wyłącznie opisem produktu. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny, z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.

§ 9

1.  Firma stosuje się do wszystkich obowiązujących zarówno w prawodawstwie krajowym jak i Unii Europejskiej przepisów, dyrektyw, rozporządzeń, wytycznych dotyczących dokonywania sprzedaży wysyłkowej, zawierania umów na odległość i przez sieć Internet. W szczególności sprzedaż odbywa się przy uwzględnieniu postanowień ustawy z dnia 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, ustawy z dnia 27 lipca 202 roku „O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego”, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku „Kodeks cywilny”, jak również innych obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych.
2.  Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.

Regulamin opublikowany dnia 16.04.2014r.; aktualizowany 25.05.2016r.